Första inlägget, får väl se hur det går!



Jaha.. Funderar på vad jag skriva..
Tänkte börja blogg iallafall, får väl se hur jag lyckas! :)
Sis (amnnda.blogg.se) lovde hjälpa mig om det kniper iallafall!

Tänkte berätta lite om min dag.

Vaknade runt 11 och gick ner och tog en dusch och åt frukost.
Sen kom Lisa ner med Alva så lekte lite med henne under tiden Lisa åt.
Gick upp och kollade datan och försökte få tiden att gå.
Runt kvart i 3 åkte jag och mamma till påarp och tog sista gardacil sprutan,
för alla er som inte vet vad det är så är det livmoderhals cancer vaccin.
Usch, jag avskyr sprutor men det ordnade sig tillslut ändå!
När vi kom hem hjälpte jag och Amanda mamma med maten,
Jag och hacka lök funkar inte ihop asså, bara massa bölande :D
Efter middagen tripplade jag håret på amanda!
Nu ligger jag här och funderar på om jag ska dra ut lite, vi får se!


Alva prinsessan! <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0