Ekvationer... Höm ?

Tisdag - Började först halv elva. Dock måste jag gå upp halv nio för att hinna göra mig i ordning och ta tåget till skolan. Så egentligen blir det inte så mycket sovmorgon för min del.

Idag började vi med "Ekvationer" på matten. Jag säger bara en sak: Varför i helvete ska jag kunna det? Inget jag kommer ha användning för i framtiden, det är jag rätt säker på... Meningslöst. Har kommit jätte långt i mitt grammatik häfte på engelskan och har inte många fel så det känns jätte skönt. Älskar när man har rätt, får den glada känslan inom mig som säger: Du är så duktig!

För mycket självförtroende om man tänker så? Ja säkert någon som kommer klaga på det, att folk inte kan göra annat än trycka ner varandra...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0