Gårdagen

I tisdags kom Sebbe till mig halv tolv. Han slutade väldigt tidigt och åkte till mig direkt. Vi kollade några Wallander filmer, helt inne i de för tillfället. Har Wallander-maraton. Dock har jag bara en film kvar. (Av de Ola och Johanna är med i).

Sen blev det träning! Det var fint väder och det var härligt att kunna spela i bara shorts. Dock blev det jätte kallt så fort solen gick i moln. Vi började på gräs, underbart. Dock var det väldigt jobbigt, inte van och springa på gräs, så mjukt att man sjunker ner. Efter min träning kom Sebbe igen! Blev en snabb dusch och sen sova.

Sebbe och jag spelade fotboll i min trädgård och spelade plocke-pinn.
Dock drog vi bara några pinnar... Haha det var inte så kul ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0