Klockor!

Jag älskar klockar, ovanliga och konstiga klockar. En unik klocka som inte många har.
Dock är jag helt såld på en sån här som är rätt många har.
Riktigt snygg och rolig accesoar som kan pigga upp en tråkig outfit!

Jet set klockorna som går att köpa på UR&PENN för 498:-



Jag älskar min orange klocka jag fick av Sebbe i julklapp och min
testbilds klocka jag köpte för någon månad sedan.

Den orange är färgstark och gör lätt en tråkig outfit rolig.
Man sticker ut på ett fräckt sätt!

Min testbilds-klocka är väldigt ovanlig. Tror inte det är så många som
skulle vilja ha en sådan men jag tycker den är riktigt grym!

Kommentarer
Postat av: Jouline

Riktigt snygga klockor, man skulle ju vilja ha en i varje färg :)

2010-04-14 @ 00:48:48
URL: http://stylebyjouline.blogg.se/
Postat av: Daniel Runn

Snygga klockor... finns på www.runns.se :-)

2010-04-16 @ 22:32:48
URL: http://www.runns.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0