Lista - Lär känn mig bättre

År 2009 så..

Vilken klass gick du i - 7/8
Vad hade du för hårfärg - Blond
Hur lång var du - 158,5
vem var du kär i - Sebastian
Hade du nån Pojk/flickvän - Ja, Sebastian
Vad brukade du göra på fritiden - Träna och vara med Sebastian
Vilka umgicks du med - Alla underbar vänner i skolan
Var allt Bättre då - Yes
Skulle du vilja gå tibx dit - Japp, till en viss del
Har du förändrats - Ja, det tycker jag.

Nu:
Vilken klass går du i -
8 an
Vad har du för hårfärg - Blond
Hur lång är du? - 160
Vem är du kär i - Sebbe
Har du nån Pojk/flickvän - Nope
Vad brukar du göra på fritiden - Träna och träna. Plugga, vänner.
Vilka umgås du med - Har knappt tid på fritiden så det är de i skolan isf.
Hur ser du ut - Rätt kort, blåa ögon och blont hår. Knappt smink på mig om vardagarna ;d

Har du:
Kysst någon -
Självklart
sovit brevid någon med samma kön - Ja
sovit brevid nån med motsatt kön - Ja
slagit ner nån - Absolut inte
Ljugit för en bra vän - Tyvärr har jag nog det...
Svikit någon - Ja och blivit det

Vem:
Skrev du senast till på msn -
Sebastian
Kramade du senast - Jasmin eller Jonthe tror jag
sov du hos senast - Nicole TROR jag
Vill du vara just nu - Hos honom, tyvärr.
Ringde dig senast - Amanda

Vad:
Drack du senast -
Cola
Köpte du senast - Inträde till Ekebo ;p
Gjorde du igår -
Chillade galet mycket här hemma
ska du göra imorn - Tvätta crossen
Vill du göra just nu- Duscha
Åt du senast - Makaroner och kyckling
Är närmast dig som är rosa - Nalle

Kärlek :
Du är kär nu -
På något sätt jag...
Du har sårat nån så den började gråta - Tyvärr ja
Nån har sårat dig så du börjat gråta - Oh ja, verkligen.

Ärlighet:
Du har gjort nått som du lovat nån annan att inte göra -
Japp, bland annat lovat mig själv och brutit det.
Jag har gjort något som jag har lovat mig själv att inte göra - Ja, som jag skrev ovan.
Jag har smugut ut utan lov - Behöver ej smyga
Jag har ljugit för mina föräldrar vart jag är - Har nog hänt för längesedan
Jag har en hemlighet som ingen vet om - Ja
Jag har fuskat i ett spel - Haha har jag säkert
jag har struntat i ett prov - Nej

Dåliga Tider:
Jag har skadat mig sjäv -
Nej
Jag har druckit alkohol - Ja
Jag har tagit medecier mot drepression - Nej
Jag har sovit en hel dag utan att behövt det - Ja
Jag har vaknat gråtande - Ja
Jag har somnat gråtande - För många gånger

DÖDEN:
Jag hatar begravningar -
Aldrig varit på en
Jag har sett någon dö - Nej
Någon du Har känt som nyligen som dött - Nej

Kommentarer
Postat av: FERHAT - Studerar till sjuksköterska

SV: Haha men converse e så jävla snygga. Ska köpa ett par nu under veckan ;)

2010-04-26 @ 22:13:56
URL: http://ferhat.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0