Lördagen 17/4

I lördags blev det att gå upp tidigt! Jag, André, Pappa, Edvin och Kenta åkte bort till Kvidinge och körde. Det var ett halvår sedan jag körde så man kan ju minst sagt säga att jag var riktigt stel. Men det var kul.

Efter crossen var jag jätte trött så jag la mig och kollade på Vänner och vilade. Senare på kvällen kom Lisa och Lilla Alva. Vi käkade en kycklinggryta som pappa blandat ihop, gott. Efter det försökte jag bygga ett hus i "Google Sketch-up" (teknink-arbete). Satt och pysslade en stund, inte så lätt!

Sen kollade vi på "Millenium" på TV och sen kröp Jag, Lisa och Alva ner i sängen tillsammans.

Kommentarer
Postat av: nathalie

jodå , det går bra lite sakta bara men vi träffas varje helg och allt känns jätte bra :D

2010-04-21 @ 21:39:38
URL: http://davidssonnathalie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0