Sommar bild!

Klockan ringde halv sju i morse. Dock stängde jag av den och vi somnade om. Skadade inte mig för jag var ledig men Sebbe missade ju skolan. Dock hade han bara en lektion så det var ingen fara.

Vid lunch åkte jag och Mamma in till stan - Utvecklingsamtal. Det gick jätte bra, kändes så skönt att komma tillbaka till skolan, dock fick jag ont i magen när jag var påväg dit. Det är något, på helgen mår jag bra sen när jag vet jag ska till skolan mår jag dåligt... Trots att jag trivs skit bra i skolan!
Jätte glad att jag höjt mig i några av betygen och det inte var några klagomål! HAPPYFACE.

Ni får en gammal härlig sommarbild. Gud vad jag längtar till sommaren!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0