Talang/Solsidan!

Idag kom Anna och Tea på besök. Blev massa bilder på Tea som jag ska be Anna skicka. Sen käkade vi pizza och efter det drog Jonas&Erik på pokerkväll. Kvällen har spenderats nere i soffan. Talang/Solsidan. Jag tycker talang är riktigt roligt, dock tycker jag det är tråkigt att så många kommer dit och sjunger, det är inte idol...!

Solsidan är lika roligt som alltid! Suttit och kollat massa videoklipp från Talang från föregående program och även från "Britain's Got Talent". Jag missade visst talang 2009. Jag trodde inte det fanns något... Besviken :(

Såååå söta! Krista och Charlie, bästa vänner och jätte duktiga!

Kommentarer
Postat av: djustd

Glad påsk på dig! =)

2010-04-03 @ 14:07:29
URL: http://djustd.blogg.se/
Postat av: Denise[O R D & F O T O] (gör även gratis bloggdesign)

Kikade in och ville bara passa på och önska dig en GLAD PÅSK! Intressant blogg du har! Hoppas allt är bra med dig:)

2010-04-03 @ 14:08:58
URL: http://photobydenise.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0