Söndagen den 18/4 - Barnvakt.

Blev ingen sovmorgon på hela helgen för i söndags gick jag också upp tidigt. Skulle iväg och passa Oliver och Nicole. Åkte dit vid halv 11. Efter ett tag tog vi bussen ner till stan och till Gröningen. De lekte på lekplatsen och jag läste i min bok (läxa). Det blev riktigt kallt efter ett tag, blåste och började smått regna lite. Så vi skyndade oss hem. Jag lagade Korvstroganoff. Dock blev det misslyckad, aldrig lagat det. Man ska bara ha lite tomatpure... Jag tog nästan hela tuben, USCH... Smakade bara tomatpure men de åt det iaf, stackars barn.

Efter middag och efterrätten gick de in och badade. När jag kom tillbaka till badrummet var det en pool på golvet och massa skum överallt, jippi! Skulle föröska ta reda på allt då jag råkar dra ner dusch-draperiet. Lite pinsamt men jag fick upp det igen ;) Efter en stund kom Ulrika hem och sen körde hon hem mig.

Oliver plockade blommor.






Bad de le... Oliver fejkade så bad han le ordentligt det resulterade i andra bilden.

Lite väl röd korvstorganoff?



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0