12/2!

Hallå! Blivit dålig att uppdatera på dagarna, väntar alltid ändå in i det sista.
Iallafall, fick ju tvinga upp mig till skolan idag. Tvekade länge...
Jävla huvudvärk, tillslut beslöt jag mig att försöka.

Klarade bara första lektionen.
Usch vad dåligt jag mådde, ville bara skrika och stampa i golvet
då ont det gjorde i magen. Värsta jag varit med om.
Bra jag försökte gå iallafall, var även tvungen att hämta lite skolsaker att
jobba med över helgen!

Bara vilat och sovit idag...
Mådde lite bättre framåt halv fyra så då åkte jag med
mamma och handlade lite på maxi..
Blev dock värre, blev helt skakig osv.
Så åkte hem, hjälpte med maten sen la mig och vilade igen...

 Ipren gubben hängde på Maxi!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0