22 Februari!

Vaknade upp bredvid Nicole idag. Kom hem och gick och la oss runt halv tre inatt och vaknade vid tolv idag.
Åt frukost och lulla runder lite. Sen skulle Nicole ut i stallet så jag satt vid datan en stund. Mamma kom och hämta mig runt två. Bara en liten stund efter vi klivit innanför ytterdörren här hemma kom Anna och Lilla Tea.

Mamma hjälpte mig städa akvariumet och ta bort massa kalkavlagningar på utsidan?
Innan jag hade en glasskiva längst uppe skvätte det vatten ut på kanterna så det såg ut som någon hade spytt...
Extremt svårt att få bort men gick efter många skrubb-omgångar.
Nu är min fiskar glada för dem fått mycket vatten i akvariumet.
Var inte så mycket innan, det avdunstar osv ju.

Jag tycker verkligen om min fiskar, kanske svårt att förstå.
Men jag blir glad av att kolla på dem ser så härliga ut när dem simmar runder.
Varje kväll när jag drar ut pumpen så det är helt tyst hör man hur det går upp
till utan och hämtar syrbubblor osv... Det är en mysig känsla, hemtrevligt. <3

 


Kommentarer
Postat av: Anonym

varför skuggig bild:O

2010-02-24 @ 10:25:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0