About my day

Började klockan åtta idag, blev idrott på morgonen. Vi hade handboll, det var faktiskt skit kul!
Claude kom tillbaka idag, han verkade saknad av många. Försökte göra min redovisning om Grå Starr (ögonsjukdom) hade sammafattat ihop lite på datan kvällen innan. Hade ungefär ett A4 papper som jag bara läst igenom en gång, gick faktiskt förvånandsvärt bra. Dock sa jag samma saker flera gånger, haha!

Lämnade även in mitt engelska arbete, trodde jag gjort en stor miss men det hade jag tydligen inte så det blev jätte bra!

Blev även klar med mitt skärp i slöjden idag. Så fick ta hem shortsen och skärpet, great!
Blev faktiskt jätte fint, tror dock inte jag ska använda dem!:)

Testade skärpet på dockan.
Magnus tyckte om dockan och ville gå på dejt, haha för söt är han!
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0