Badat!

Lagade lite pasta och dök sedan ner i ett otroligt varmt bad.
Det är något fel på vår fläkt i badrummet så allt blir fuktigt, känns som att sitta i en bastu!
Läste rätt många sidor ur boken "Anne Franks Dagbok".. tycker den börjar bli tråkig nu...
Kanske för jag längtar så mycket tills jag börjar på boken "14 år till Salu" som Emma tog med idag :D!!
Ligger här under mitt täcke med en handduk i håret, trött så mina ögonlock snart trillar ner.
Ska faktiskt lägga mig nu. Mår fortfarande dåligt, jätte ont i huvudet, yr hela tiden och illamående.
Ryggen blir inte bättre... Dock har jag inte känt något med magen idag, underbart!
När jag inte har ont i magen är jag så lycklig, känner mig så fri.
Dock fick jag ont i ryggen istället... Men men!
Blir nog ingen skola imorgon, inte om jag vaknar med denna huvudvärk jag gjort de senaste dagarna :(
Vi hörs imorgon, tack alla som läst bloggen idag. Min statistk höjdes med drygt 30 personer! :*

Blev massa massa skum!
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0