Bloggen

Först och främst: Jag bloggar för min egna skull. Jag tycker det är kul att skriva av mig, dela åsikter och känslor med andra. Statistiken går dock upp och ner hela tiden, egenltligen bryr jag mig inte speciellt om läsarna. Såklart är det kul om många läser den, men trots allt gör jag det för min egna skull. Hade dock velat veta vem som är mina trogna läsare ;)

Har fått höra av många personer i skolan att dem läser mig blogg och det är ju såklart kul!
Sen även har många sagt dem tycker den är jätte bra, speciellt Emma Fridlund..
Haha my biggest fan! Fick även höra från någon kille jag hade på msn idag, någon jag inte brukar prata med att han verkligen tyckte om min blogg.
Tycker det är så kul att höra!!

Vet inte hur jag skulle kunna göra bloggen roligare och lite mer intressantare?
Flera bilder - mindre bilder?
Mer disskutioner, mindre inlägg, mer musik eller mer om min vardag?
Det hade varit kul om ni kunde komma med tips, vill ju trots allt bli bra på det här.


Funderar ibland på starta ny blogg.. Som bara få ska få veta om. Vill inte ha en del personer som snokar runder och kommenterar onödiga och omogna kommentarer för man är avundsjuk och patetisk. Dem har inte med mig och göra längre därför behöver dem inte veta i detalj vad som händer mig varje dag osv.

Kommentarer
Postat av: Emma

HAHA ouf jag får vara med i din blogg. :D känner mig hedrad! men du vet vad jag tycker, din blogg är riktigt bra. :D fortsätt så gumms :)

2010-02-04 @ 17:05:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0