Clooocks!

Idag kom mina klockor som jag beställt. Beställde dock bara en Hello Kitty till Alva i doppresent... Men men kom två, haha inget och var ledsen över iallafall! Den andra ger jag till Tea, hon ska ju med döpas nu. Inte så ofta man brukar få armbandsur, kanske kan vara kul och ovanligt. Söta är dem iallafall!

Min klocka är otroligt ovanlig, själva uret är en testbild. Men jag älskar ovanliga och knasiga klockar, tycker om när det sticker ut. Dock bara små saker som sånt här. Säkert många som aldrig skulle andvänt en sådan klockan, jag tycker iallafall att den är fett cool!


Kommentarer
Postat av: Anonym

Hej, kul att du är nöjd med ditt köp ifrån www.Runns.se , den extra klockan bjuder vi på :-)

2010-02-03 @ 17:48:39
URL: http://www.runns.se
Postat av: LISA [lising.blogg.se]

Jag lägger upp bild när Alva får sin klocka :D har ju ingen bild ;) men när Alva får den så :D

2010-02-03 @ 18:10:29
URL: http://lising.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0