Det snurrar i mitt huvud!

Kollat TV med Mamma och Amanda hela kvällen. Först "Det okända" och "Efterlyst"...
Dock somnade jag under "Det okända", mår inte alls bra idag.
Många tankar som kommer upp i mitt huvud. Förstår inte hur folk bara kan försvinna, det var en tjej som försvann när hon var sex år. 13 år iår, otrolig hemskt. Hon skulle vara 19 idag och fortfarande försvunnen.
All denna våld som händer, folk som blir misshandlade och mördade överallt.
Personer som blir kära i "män" på internet, träffar dem... Det dem inte vet är att det är äldre män. Blir våldtagna och misshandlade... Så otroligt hemskt. Ärligt talat är jag rädd för dagen samhälle. Man känner sig aldrig säker när man är ute och går på kvällarna, min rädsla för mörker gör det ju inte heller bättre...

Det var allt för ikväll, sov gott!
Tack till alla mina underbara läsare som läser den varje dag.
Börjat få en jämn statistik med kommentar på var-varannat inlägg.
Det gör mig jätte glad!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0