Fredagen den 13 & 17 Again

Idag såg jag och My två filmer. Fredagen den trettonde och 17 again!
HATAR
skräck filmer... Men My sa att jag bara skulle skratta så vi såg den..

Som sagt, med tanke på att jag hatar skräck så har jag väl inte så mycket att säga om filmen.
Dåligt slut iallafall, hatar sånt i filmer ;pPp Annars var den väl okej..

17 again var bara för underbar! Dels för Matthew Perry är med men speciellt för underbar snygga Zac Efron är med! Jag verkligen smälter när jag ser honom, så sjuuukt snygg. Om han bara bott närmre ;;)
Han är riktigt duktig på att spela!


Kommentarer
Postat av: Leia ♥

Kul att fler har samma tanke :)

2010-02-17 @ 21:46:40
URL: http://leiabloggar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0