Gårkvällen/Natten

Mådde mycket bättre igår kväll, hade ingen lust att bara ligga hemma och förstöra min helg så blev att sticka hem till Kristoffer.  Där träffade jag på många gamla vänner/klasskamrater... Albin, Rickie, Mattias, Kevin och Kristoffer. Blev en lugn kväll, hans mamma var inte hemma så dem satt och lanade. Jag kan ju säga att jag är verkligen inte duktig på något av dem spelen! ^^

1. Köpte en jätte god frukt sallad på Maxi som innehöll Melon/Jordgubb
2. Stekte korv sent på kvällen, vi var ju hungriga!
3. Rickie och Stoffe myser lite
4. Killarna byggde torn av burkarna, blev faktiskt
klart men hann inte fota för någon idiot förstörde det ;)
  
 


Kommentarer
Postat av: Leia ♥

Det var det också :)

2010-02-13 @ 19:58:14
URL: http://leiabloggar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0