Glass

Skulle egentligen kollade film med Stoffe och några andra ikväll men mådde inte bra...
Fick fruktansvärt ont i magen så hade ingen lust, la mig och vilade istället.
Vaknade till och bestämde mig för att gå bort till ICA.
Letade efter en litet glasspaket jag åt förr, lätt glass, mörkchoklad.
Dock hittade jag inte den så fick bli en annan.
Köpte även tuggummi, älskaaa!

Har suttit och kollat TV hela kvällen med mamma.
Familjen Annorlunda och Spårlöst.

Otroligt god glass, dock läskig eftersmak... Bara gräddsmak.
Åt även apelsin innan, mycket gott.

Är det mening det ska ligga stora is/snöbitar på trottoaren?!
 

Kommentarer
Postat av: jesshopaholic

ja, ettan är skitnsnygg!

2010-02-23 @ 11:53:59
URL: http://ljungbergjessica.blogg.se/
Postat av: Sidney The Singer

Mums, älskar den glassen ju hehe..en av mina favoriter!

2010-02-23 @ 13:53:54
URL: http://sidneey.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0