Lista!

AVSLUTA MENINGARNA

1. Jag har insett att min senaste kyss.. Don't know.
2. Jag lyssnar på.. Inget för tillfället
3. Jag pratar.. Svenska
4. Jag älskar/tycker om.. Familjen och vänner
5. Min bästa vän är..  Mamma, har väl ingen riktigt bästa vän, Måns.
6. Min första riktiga kyss.. Fick jag av Jalal
7.
Jag avskyr när folk frågar.. Frågor man inte vill svara på
8. Kärlek är.. Underbart om det är sann kärlek.
9. Någonstans, tänker någon på.. Huh?
10. Jag kommer alltid att.. Försöka vara mig själv till 100 %
11. Jag är hemligt förälskad i..  Nobody
12. Sist jag grät var.. Yesterday.
13. Min mobiltelefon är.. Viktig!
14. När jag vaknar på morgonen.. Går jag och kissar sen äter osv
15. Innan jag går och lägger mig.. Släcker jag lampan
16. Just nu tänker jag på.. Allt och ingenting, Skallebank atm
17. Bebisar.. Underbara, söta och gosiga!
18. Idag har jag.. Åkt skidor för första gången
19. I kväll ska jag.. Sova gott förhoppningsvis
20. I morgon kommer jag.. Gör en SV/SO uppsats om Franska Revolutionen
21. Jag vill verkligen.. Att det blir sommar och mina problem är borta.
22. Just nu känner jag att.. Jag behöver duscha och sen sova och prata med Måns ang(...)

Blev en kort lista! Nu ska jag sova, sov gott vi hörs imorgon / Filippa Fredriksson


Kommentarer
Postat av: sanna evelina

haha ja men den beställningen avbröts typ :s så var den slut i vit så fick bli en svart :|<3

2010-02-03 @ 17:10:21
URL: http://sannaspogardh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0