Morsning Korsning

Vaknade redan runt 6 i morse, likadant igår... Vaknade igen halv åtta och då bestämde jag mig för att glo TV istället. Har börjat se om alla vänner avsnitt nu, me love friends! Somnade om och gick upp vid halv elva.
Drömde en riktigt knasig dröm idag, men jävligt rolig också... (Damn he's a good kisser...)
Nu sitter jag vid datan och kollar Bilddagboken och Facebook. My frågade om jag ville hänga med till Väla men jag måste städa rummet. Imorgon kommer Lisa och Alva och då ska dem få sova i min dubbelsäng med mig, så måste vara snyggt och rent.

Egentligen skulle mammi och bror André åka upp till Göteborg och hämta Lisa och Alva, men André är sjuk så jag gör mamma sällskap i bilen imorgon! Ingo kör ner till Göterborg, skönt slipper vi åka ändå upp till Värmland och ner igen på samma dag.

Har faktiskt en kopp med samma motiv som bilden nedan! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0