Natti

Tränade 1,5 timme med småflickorna. Joggade först en runda som är runt 3-4 km och sen blev det stretch och fys inne i gympasalen. Elin från mitt lag var också med. Sen kom "mitt" lag och då skulle vi springa igen. Hade jätte ont i huvudet och både jag och Elin var helt slut så vi powerwalk:ade rundan istället. Efter det blev det fys och stretch igen... Var verkligen helt död efteråt. Tror att jag gjort typ 400-500 situps idag, min mage....!
Blev 3 timmar träning, nöjd men trött!

När jag kom hem värmde jag av middagen och gick sen upp och duschade.
Nu trillar snart mina ögonlock ner och jag somnar.
Vi hörs imorgon, god natt!


Kommentarer
Postat av: Neha

Snygga skor:D



Tack=)

Hur mår du idag?=)

2010-02-26 @ 00:00:37
URL: http://nehaexponerar.blogg.se/
Postat av: Sidney The Singer

Tja!



Baklawa är en turkisk kaka! Jättesmarrig :)

2010-02-26 @ 23:16:42
URL: http://sidneey.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0