Natti!

Blev inget städande idag. Får ta itu med det imorgon om det inte kommer massa läxor emellan.
Nu ska jag skriva ut lite saker och skriva upp min engelska låt analys och sen är jag klart med mitt engelska arbete! Känns bra, muntlig redovisning tills måndag så jag måste göra en powerpoint.
Blev inte mycket gjort på NO uppsatsen... Dock sa Jasmine att Claude kommer tillbaka imorgon så ska prata med honom om det, Men Claude är alltid så snäll så kommer nog gå bra!

Blir sista inlägget för kvällen, vi hörs imorgon.
Vill bara tillägga, gud vad mycket kläder jag vill klicka hem!
Jag kommer ju bli totalt pank :(

Tror dock jag ska klicka hem denna bikinin..
Kommer nog inte få en super fin bränna av byxorna, men men!

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0