Pluggilugg!

Hallå!
Det får bli ett kort och snabbt inlägg, sitter mitt uppe i min engelska uppsats och väntar på att Marcus ska hjälpa mig översätta en sak. Jag tror faktiskt jag är klar snart... Blir att plugga hela dagen. Måste ordna min NO-uppsats/Redovisning om en öra eller öga sjukdom. Med tanke på att vi har en idiot vikare i NO;n låter han oss inte jobba på lektioner med uppsatsen så nu måste jag göra hela hemma...
Iallafall så kommer min mamma hem idag från att ha varit och hälsat upp i Värmland hos min syster Lisa.
Pappa står och lagar räkrätt som vi ska ha till middag och jag måste springa upp och hämta laddaren till min data.
Vi hörs senare!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0