Renbäddad säng=Tummen upp!

Efter skolan stack jag ut på stan och gjorde ett ärende. Kom hem halv fem, då stod det potatisbullar på bordet.
Gott som vanligt, dock inte min favorit. Efter det gick jag upp och la mig, trött som vanligt efter gått upp tidigt. Suttit vid datan idag och mest slappat. Bäddade faktiskt rent i min säng, plockade ner smuts och rent tvätt.
La in rentvättat tvätt i min garderob. Dock skulle jag ju städat med, men jag orkade verkligen inte idag.
Får ta det en annan dag. Imorgon blir det träning och sen bio med mamma!

Vilket jävla helvete det är att bädda sängen, den är ju så stor!
Blir ju rent varm av hoppa runder och få till det, lakanet är inte sammarbetsvilligt.
La faktiskt filt under så det skulle se snyggare ut och även bli värmare.


Kommentarer
Postat av: Sahra

Det ser fint :)

2010-02-08 @ 22:30:06
URL: http://sunshiiiinee.blogg.se/
Postat av: sanna evelina

jäklar vad stor och fin säng! :D<3

2010-02-09 @ 20:06:33
URL: http://sannaspogardh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0