Vårlängtan

Vaknade med ett leende på läpparna... Solen tittade in genom mitt lilla fönster bredvid min säng och sken på min kind. Himmeln var blå och jag tror innerst inne hittade jag på fågel kvitter som surrade i mina öron.
En sån typisk vårdag, upplever man den morgonen så vet man att det verkligen är vår...
Dock gick solen snart i moln och jag kom på vilka snödrivor som la utanför.
Så trött på denna snön, detta ruggiga väder och denna råa kylan!
Vill så gärna klicka hemma alla dessa fina tunna, färgglada vårkläder.

Dock påminner jag mig om att det är alldels för kallt för dessa kläder...
Kollar massa klädsidor varje dag, längtar otroligt mycket till våren.
Känslan att kunna ta av sin tjocka vinter jacka och byta ut denna till en snygg vårjacka!
Gud, önsketänkande.
Ska komma mer snö i veckan.
Aftonbladet: Våren kommer först i början av Mars.

KLICKA FÖR STÖRRE BILDER



Biderna är från sommaren -09.
har inga "vår" bilder, mer än raps bilden, så fick bli sommarbilder.
Den sista, åhh så brun efter spanien resan!!


Kommentarer
Postat av: Sidney The Singer

När han va 14 så gick han på audition för serien "En klass för sig" efter det så har dom hört av sig till honom för reklam, film osv..

2010-02-14 @ 23:45:07
URL: http://sidneey.blogg.se/
Postat av: ellinor

gud.. I miss my princess:/<3

2010-02-15 @ 22:50:29
URL: http://ellinormansson.blogg.se/
Postat av: Sara

Tack för att du kommenterade min blogg! Visst längtar man efter våren!

2010-02-17 @ 00:05:06
URL: http://sarsor.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0