VALLÅSEN!

Som sagt, idag blev det Vallåsen! Första gången jag åkte upp fastnade jag i Sabinas skidor så hann inte hoppa av för bara gled runder. Så snurrade liften lite till och jag hoppade av på en plattform, försökte åka ner åt men där hade ingen gått så det var jätte mjuk snö, så sjönk rakt igenom. Tappade skidorna osv, haha tror alla runt om fick sig ett gott skratt, kul och bjuda på sig själv! Trillade var femte meter i början, dock gick det faktiskt bra på slutet. Åkte mest för mig själv, bättre åka i sin egna takt annars blir man stressad och trillar. Sen bestämde jag med en massa vi skulle ses men så försvann dem helt plötsligt, aja...
  
 
   

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0