3 Februari!

Idag började jag 08.55, dock blev jag lite sen pga av tågen som är försenade och inställda hela tiden!
Börjar bli väldigt trött på detta vädret och speciellt att det inte är skottat någonstans.

Iallafall så hade jag NO-läxförhör om örat idag. Hade inte pluggat någonting, läste igenom det lite utanför och klarade det 10/12 poäng. Kändes faktiskt bra, brukar ha svårt att komma ihåg massa ord. Dock gick det sämre när jag skulle beskriva hur det blir ljud och hur vi hör osv...

Men men det får jag ta igen sen när Claude är tillbaka. Just nu har vi en otroligt dålig vikarie. Vi ska göra en presentation på måndag och vi får inte jobba på lektionstid! Vad är det liksom? Han säger vi måste bli klara med alla annat onödigt skit så som experiment osv... Riktigt dålig lärare.

Sen hade jag SV/SO uppsats ang Franska Revolutionen. Skrev 14 sidor, hade med vädligt mycket fakta och försökta hitta jämförelser med andra krig/revolutioner. Dock inte det lättaste ibland.
Hoppas iallafall det blev bra, kändes bra iallafall och det är ju viktigt.

Mitt tåg var bara runt 5 minuter sent på vägen hem, toppen!

   
  
  
1. Tåget har inte gått på andra spåret. Snö upp till "plattformen", är en meter upp typ...
2 och 3. Hade väldigt tråkigt på NO;n så använde mina stämplar, haha!
4. Tre spelgar som sitter mot varandra, Kalle håller i en alumminium sak längst fram, Kalejdoskop
5. Såg en liten liten kille stå och skotta när jag kom från tåget, haha så söt!
6. Jätte mycket snö, högt upp över uggsen!
7 och 8. Snö och is överallt!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0