24 Januari

Sov hos Sebastian inatt, vaknade runt elva-tolv.
Käkade lite och sen gick vi och duschade.
Något som är otroligt skönt efter en fest!
Dagen har varit rätt seg, mest sovit och vilat.
Sen käkade vi lite, pasta med bacon och ostsås!
Jätte gott! :D

Snäll som André var kom han och hämtade
mig och körde mig hem.
Dock var det hans kompis Niklas som körde.
Haha, första gången man får åka bärgare!
(Niklas hade jouren)


COCA COLA! :D
Haha, nu ska jag snart gå och göra mig i ordning
för sängen, ska försöka lägga mig tidigt.
Back to school imorgon!
Ett tag sedan man var där, tack vare förkylningen (Y)

Kommer nog skriva ett till inlägg senare, annars hörs vi imorgon!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0