31 Januari!

Denna dagen har varit en enda röra.
Dock inget jag vill skriva om här.
Tack Ella för allt iallafall!

Jag och pappa lagade pizza!
Mega goda blev dem.
Vi använade hönökakor som botten (brödet)
Istället för tomatsås tog vi pesto.
La på kassler strimlor, tonfisk, lök, ost och tomat!

Kollar på vänner nu och nyss ätit upp min Avocado.
Ska snart bege mig ner och kolla TV och sen duscha.
Blir eventuellt film med Amanda senare.

Pappa och Mamma som lärt mig detta faktiskt.
Lägga i Creme Fraiché och Rom där kärnan egentligen ska vara.

Och nej jag härmar inte Kissie på något sätt.
Jag har inte sattit dit det som glittrar.
Det är blixten som reflekterar i tallriken.

Kommentarer
Postat av: Kinesprinsessan

Älska avokado!!!

2010-01-31 @ 23:12:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0