5 Januari!

Nu sitter jag här igen och huvudet står helt stilla... Orkar inte direkt skriva något.
Men ska berätta lite kort om dagen:

Vaknade runt halv ett bredvid Sebbe. Kollade ut och där vilade ett tjock täcke snö över trädgården.
Gick ner och åt och gick sen upp och mös lite.
Sen tog han tåget hem halv 2 och jag kollade vänner och sov...
Riktigt trött nu för tiden, fattar inte vad det är med mig...
Msserade mamma och kollade sedan lite vänner.
Gick och duschade och sedan värmde jag mat.
Kollade på Twilight - New moon idag...
Tyvärr kass kvalité på den och lite halv knas ljud, annars var filmen bra.
Tycker dock ettan var bättre... Vet inte om jag såg hela slutet,
kan missat några minuter, hoppas inte det var något viktigt jag missade!

Mitt under filmen ringer Edvin och frågar om jag vill komma över en sväng.
Kollar klart filmen och beger mig sin till grannarna.
Hände inte så mycket där, kollade på 2 and a halv men och käkade godis och chips!
Kom nästan precis hem och tror jag ska ta något och äta och sen sova.
Trött och dessutom måste jag börja vända på dygnet...

Dock blev det rätt mycket ändå ^^


Edvin nyklippt och fin - Dålig mobilkamera bild, men men den får duga!


Snöö - Liten kissemisse som gått runder där :)

Kommentarer
Postat av: Kinesprinsessan

Gud så stor Edvin har blivit!!! Han får snart inte växa mer! Sist jag såg honom var han ju typ ett huvud mindre än mig kanske..

2010-01-09 @ 16:58:26
Postat av: Filippa

Ja han växer så det knakar! Han är upp till min axel typ, långe man :D

2010-01-09 @ 23:56:18
URL: http://filippafredriksson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0