Award



Här är reglerna som följer med awarden:

Utmanade av Lisa

A: Kopiera awarden på din blogg.
B: Länka till den personen som gett dig awarden.
C: Berätta 7 intressanta fakta om dig själv.
D: Välj 7 andra bloggar som du vill ge awarden till.
E: Länka till deras bloggar.
F: Lägg en kommentar i deras blogg att du gett dom denna award.

Intressanta fakta (?) om just mig:
1. Jag går alltid på tå när jag går i trappor, vet dock inte varför ;pPp
2. Jag har hål i hjärtat, dvs ett blåsljud.
3. Jag är extremt mörkrädd.
4. Jag är jätte duktig på spara pengar
5. Ibland har jag extrema humörsvängningar, kan börjar gråta och skrika för ingenting.
6. Hatar ormar, spindlar och andra kryp.
7. Jag tycker det är roligare att kolla kläder till andra än till mig själv.

Jag ger vidare denna award till:

1. Nathalie
2. Josefin
3. Ellinor
4. Emma
5. My
6. Sanna
7. Erik


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0