Bakning på gång!

Vaknade klockan halv sju imorse! Vettskrämd efter en mardröm,
som tur är kunde jag somna om ganska snabbt igen.
Hade sattit alarm på halv 10, gick upp runt 09:50...
Gick ner och åt lite frukost.
Sen gick jag upp och tog ett bad.
Badade i 1 timme och en kvart typ.
Sen gick jag ner och tvättade min necessär som har fullt med smink i sig, usch.
Tog på mig, kollade datan.
Gick och handlade, lyckades även få med mig hårfärg hem... ;)
Bakade muffins, åt makaroner och diskade!
Så duktig jag är och så mycket jag har fått gjort idag!

Njuter av att vara ledig två dagar till.
Dock känns det som man är sjuk/skolkar för alla andra går i skolan ^^


   
Min badkula såg lite missbiladad ut!   Blev lite makaroner mellan bakningen

   
Innan gräddning                                            Klara, fick dock lite rolig färg...



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0