Dagen - 2010.01.14

Dagen idag har inte varit att klaga på
Har matansvar med min mentorsgrupp denna veckan och en dag i nästa vecka.
Trots att alla hatar det och tycker "Men ta hit mattaner och städerskor"
Så tycker jag ändå det är bra som rektorerna säger.
Anledning till detta är för att lära sig ta ansvar.
Visst är vissa dagar jätte jobbiga när ingen gör något osv
men ibland kan det vara rätt kul, haha tro det eller ej!

Matansvar betyder att en mentorsgrupp är mattanter i två veckor.
Vi tar fram mat, skär bröd, diskar, plockar undan, torkar glas osv osv...
Låter tråkigt men man gör det roligare om man är underbar vänner vid sin sida!

Efter skolan kom jag hem och åt middag.
Gick upp och startade datan, dock orkade jag inte kolla något.
Satte i ett vänner band och somnade. Vaknade för tre kvart sedan.
Jätte trött och känner lite i halsen, kanske förkylning på g? :(


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0