DISS

Jag verkligen avskyr när folk tar efter en.
Jag bryr mig inte om det är någon tröja eller BH:AR som personen köper likadant tillexempel.
Nu tänker jag på GINA TRICOT eller HM kläder som alla går i typ.
Men när man hittar något ovanligt eller ja något som inte många har och vill köpa det
och sedan märker att massa andra köper det när dem vet man pratat om det..
Sånt stör jag mig jätte mycket på.
Folk som försöker likna andra på så många sätt!
Vet dock jag brukar ta efter min syster klädstil mycket men om hon köper något
speciellt köper jag ALDRIG likadant.

En riktigt stor DISS på det innan jag lägger mig.


Kommentarer
Postat av: amanda

Exakt! Efter att ha läst ditt inlägg håller jag tummarna för att du slutar ta efter mig. ;) Ha!

2010-01-28 @ 14:14:26
URL: http://amnnda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0