Frågeställning

Låt som när du är ledsen sörjer till? Ras Cricket - Skin
Vad är du beroende av? Tuggummi, min mobil och datan ^^
Vad säger du för att imponera på någon? "Inte för att skryta, men det är jag som är batman" Haha, vet ej! 
Brukar du skratta för dig själv? Jadå
Vad står det i ditt senast inkomna sms? Okej tänkte dra hem snart <3
Äger du några converse? Nopp
Vad har du för mobil operatör? 3
Är du allergisk i mot något? Nej, dock är mina ögon rätt ljuskänsliga... Lite som allergi...
Hur svarar du i mobilen? Hej, det är Filippa.
Vem ringde du senast? Sebastian
Hur många timmar sov du inatt? Runt 6-7 timmar
Sov du ensam inatt? Japp
Brukar du vara duktig på att passa tider? Ja
När mår du bra? När folk visar att dem uppskattar det jag gör, när jag är med vänner och skrattar.
När blev du fotad senast? Idag
Hur känner du dig just nu? Trött men glad!
Hade du en bra kväll igår? Nja, både och.
Vad är din favorit dryck på morgonen? Vatten, Juice eller Mjölk.
Rakar du benen? Självklart
Är du blyg? Ibland
Vad är det värsta du vet? Människor som ljuger, håller undan saker och får en känna sig totalt värdelös.
Vad längtar du till? Jag tar mitt EU-moped körkort
Har du bra vänner och äkta vänskap? Jodå
Vad använder du för shampoo? Olika, oftast något speciellt och dyrt 
Finns det någon du står närmre än någon annan i din familj? Yes, My mammi!
Gröna eller röda äpplen? Gröna
Har du för tillfället strumpor på dig? Ja, min snygga tjocka pluto strumpor!
Är det okej att gråta? Absolut, tycker om gråta. Det onda kommer ut då
Bär du glasögon eller linser? Inget av det
Tycker du det är viktigt att ha märkeskläder? Nja, lite kanske. Var mer för det förr
När går du upp ur sängen en helgmorgon? Olika, van vid skoltider, tyvärr vaknar jag oftast då på helgen
Har du piercing? I naveln 
Vill du ha barn? Självklart
Solar du ofta? Bara på sommaren 
Är du bra på att laga mat? Kanske, tycker dock det är väldigt kul! 
Är du flygrädd? Nej
Hur vig är du? Rätt vig för vara totalt otränad
Vad dricker du helst när du är törstig? vatten
Vilken är din favoritglass? Daim, TipTop, pinnglass som har päronsmak doppad i choklad
Tycker du om sushi? Aldrig ätit
Bor dina föräldrar tillsammans? Aa
Är du morgon- eller kvällsmänniska? Kvälls, definitivt! 
Vilken ögonfärg har du? Blå
Har du någon gång gråtit dig till sömns? Si
Biter du på naglarna? Nej
Senaste låt du hörde? Någon på Guitar Hero, I think!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0