Lista om året -09!

 

2009-lista.

1. Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut? Sjävklart
2. Höll du några av dina nyårslöften? Jag har aldrig nyårslöften
3. Blev någon/några av dina vänner föräldrar i år? Nej
4. Dog någon som stod dig nära? Nej
5. Vilka länder besökte du? Danmark, Tyskland och Spaninen
6. Är det något du saknat år 2009 som du vill ha år 2010? Semestrarna med Sebbe, dock flera saker...  
7. Vilket datum från år 2009 kommer du alltid att minnas? 4/4
8. Vad var din största framgång 2009? Ingen aning faktiskt...
9. Största misstaget? Satte mina vänner åt sidan för många gånger, fick dock konsekvenserna med.
10. Har du varit sjuk eller skadat dig? Ja, Bla körtelfeber 
11. Bästa köpet? Oj, mycket jag köpt... Mina 96-Jeans är nog i toppen iallafall!  
12. Vad spenderade du mest pengar på? Kläder och mat, haha!
13. Gjorde någonting dig riktigt glad? Självklart, speciellt att jag träffade Sebastian.
14. Vilka sånger kommer alltid att påminna dig om 2009? Skin, Sagoland, Nu måste vi dra, Two beds and a coffee machine, rap das armas... Finns säkert fler men dem glömmer jag aldrig. 
15. Var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år? Så olika, 07/08 var nog det bästa åren!
16. Vad önskar du att du gjort mer? Umgåtts med mina vänner
17. Vad önskar du att du gjort mindre? Jag vet inte...
18. Hur tillbringade du julen? Familjen och på kvällen med Sebastian 
19. Blev du kär i år? Yes, första gången riktigt ordentligt.
20. Favoritprogram på TV? Ingen aning... Kollar knappt TV
21. Bästa boken du läste i år? Dalslands Deckarna är rätt bra, annars läser jag aldrig mer än i skolan.
22. Största musikaliska upptäckten? Erik Grönwall? Nej men vet inte..
24. Något du önskade dig och fick när du fyllde år? Laptopen och massa massa ballonger!!! 
25. Något du önskade dig men inte fick? Kommer inte på något :) 
26. Vad gjorde du på din födelsedag 2009? Emma och My kom till mig och jag var med dem hela kvällen :)
27. Finns det någonting som skulle gjort ditt år ännu bättre? Om jag hållt mina vänner närmre. 
28. Hur skulle du beskriva din stil år 2009? Lite mer åt syrrans håll kan man väl säga, flickigt/ halv mode...
29. Tips på hur man blir gladare när man är ledsen? Försöka lösa det på bästa sätt, bara få gråta ut och sen bli uppiggad av en låt!
30. Vilken kändis var du mest sugen på? Joel Kinnaman och Ola Rapace ;D 
31. Vem saknade du? Vännerna och Syster Lisa med Alva
32. Några väldigt bra och nya människorna du träffade? Sebastian och många av hans vänner, alla i mina klass och skola, Så som Måns, Claes, Axel, Magnus, Julia.. Ja massa nytt folk iaf!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0