Om min dag!

Såhär blev min födelsedag:

Farfar kom runt ett och lämnade presenterna,
runt halv två kom även My.
Blev dock bara snabba tack i dörren.


Vid 4 kom Anna, Emma, Jonas, Tea, André och Sebastian.
Då åt vi, det blev grillad kycklig med potatis och kallasåser,
den ena innehåller lök och creme fraiche och den andra rom, dill och creme fraiche.
Även fanns ris och currysås till Anna och Emma som är vegetarianer och inte äter rom.
Under tiden vi äter knackar Edde på dörren och lämnar hans present.


Till efterrätt blev det tårta.
Chokladbottnar med mosad banan som fyllning.
Grädde, silverkulor och mandariner som dekoration!


Efter vi ätit gick vi ner och spelade Wii och Guitar Hero.
Sedan åkte Emma hem och senare Sebastian.
Efter det gick jag ut med Edvin för han så gärna ville smälla smällare.
När jag kom hem hade Anna, Jonas, Tea och även André åkt.


Det blev en lyckad och lugn dag med nära och kära!

Blev ett långt inlägg, men men :D!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0