Snabb uppdatering


Som sagt åkte Lisa, Ingo och Alva hem igår runt middagstid.
Efter det kollade jag vänner och käkade...
Dagen flöt på ganska segt, runt 6 tiden gick jag och badade.
Riktigt skönt att lägga sig i ett varmt bad när det är så kallt ute.
Efter det åkte jag hem till My, vi kollad på Johan Falk.
GSI och Vapenbröder, efter det kollade vi på massa videoblogg-inlägg på youtube.
Hahah asså jag dör, vissa är bara så sjukt patetiska!
Gick och la oss runt halv 3... Vaknade klockan kvart över 7 i morse!
Pga av att en utav hennes katter sprang runder i mitt huvud och jamade, åh så irriterade...
Så kunde jag såklart inte somna om på typ en timme, men när jag väl lyckades sov jag till 12.



Filmer jag verkligen kan rekomendera, speciellt för sexiga Joel Kinnaman spelar där i! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0