Spikmatta

Nyss legat på spikmattan i en halv timme.
Första gången jag gjorde det tyckte jag det var skönt,
nu var det fan bara en plåga!
Gjorde jätte ont faktiskt.
Hatar behöva gå upp ifrån den, gör svin ont när man trycker
ifrån och får alla taggarna ännu längre in i huden!
Stramar som fasiken nu efter, haha klenis som man är.
Nu ska jag föreberda mig för sängen och sen sova.
Imorgon måste jag skriva på min Engelska uppsats och plugga
NO - om ögats delar.
Vi hörs imorgon!

Dålig bild men helt sprängröd på ryggen och helt prickig.

 

Kommentarer
Postat av: Mattisingelin

Your site and you will reach the big successes, thank, it was interesting.

2011-03-08 @ 08:44:04
URL: http://mattisingelin.blogimagine.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0