28 January!

Vaknade 06:10 idag, inte så uppskattat!
Hade satt alarmet fel, skulle ju vara 06:50...
Halv sov fram till sju.
Tåget var inställt så åkte med Linn, Johnny, Sara och Anna
så kom i tid vilket var tur, behövde jobba med ENG.

Längst dagen på veckan, dock flöt den på bra.
Som tur var det inga förseningar med tåget hem.
Gick och la mig och vila, åt och stack sen och tränade.

Vi var ute och joggade, trodde jag skulle spy efter några hundra meter.
Jag har otroligt dålig kondition, dock inte tränat sedan oktober!
Efter så blev det FYS i gymnastiksalen :)



Jasmin, Axel och Fredrik på Musiken
Mycket snö när jag skulle gå hem
Mina skor begravdes mer idag, knasig bild...
Månen påväg hem från träningen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0