Beach Handboll!

Hallå! Blev tyvärr ingen uppdatering igår, det var full rulle hela dagen så hade inte tid :)

Hela dagen spenderades ute på Fria bad där det var beach handboll. Det gick väl inte super lyckat för oss så att säga. Vann en match, förlorade två matcher stort och två med typ 1-2 poäng, surt... Men men, det var kul och jätte härligt väder! Sol och blå himmel, hade gärna hoppat i och badat men det var lite för kallt tyckte jag.

Det var ritkigt jobbigt och spela, man var tvungen att ha två tjejer på planen hela tiden, vi hade inga avbytare så jag och Thea spelade hela tiden. Var lagom död efter några matcher. I sista matchen stukade jag mitt finger så illa att jag inte kunde röra det på hela dagen/kvällen, Bandage! Ett stort pluss var att jag fick träffa många ifrån min förra klass, gud vad jag saknar påarp ibland... :(

Med tanke på att vi inte gick vidare slutade vi redan runt tolv. Dock stannade jag till tre och la och solade och snacka med Emilia och Nicole!






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0