Empire State ✔

Hej... Den vanliga hälsningsfrasen i början av ett inlägg, smått tråkigt. Dock hinner jag inte fundera över det mer nu för ska skriva lite snabbt om dagen och sen krypa till sängs.

Vaknade halv sju av Alva, inte så kul med tanke på att jag satte klockan på halv nio då jag hade sovmorgon... Sånt är det! På bild lektionen så skulle vi "gröpa ur" en platta som var gjord av någon form av lera(?). Göra ett motiv och sen tog man någon form av färg och tryckte av "lerbilden" på ett vanligt papper. Mitt motiv blev ett ankare med vågor och texten "SAILOR" ovanför... Dock tänkte jag inte så när jag var klar visade det sig att texten skulle bli bakvänd, så är det! Har inte så mycket mer och berätta om skolan... :)

Jag undrar om någon förstod min berättelse om "lerbilden" ;)


Kommentarer
Postat av: AMANDA FALK

Så söt blus :D

Sv: Vad rolgit att du tycker det! Ja ibland kan det var jobbigt att åka varje lov mensamtidigt älskar jag att resa och är van vid det ;-) Älskar att "bo" i två länder!



Som det står i menyn så jobbar min pappa som pilot, jag är bara 16, går i gymnaiet i sthlm där jag bor med mammi.



Tack, bildern i header har jag faktiskt tagit själv nere hos pappa!



Tråkigt det där när amn hittar något snyggt och sen har alla det..

God natt & sov så gott!

2010-06-10 @ 00:19:50
URL: http://amandafalk.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0