Magnum - Temptation Fruit!

Dagens planer var att möta upp Christoffer, käka lunch/middag i norra hamnen och jag skulle få mina converse skort som äntligen har kommit! Dock blev det lite krångel så vi sköt upp det till imorgon istället. Hoppas på toppen väder!

Idag runt middagstid åkte Bo hem. Känns tråkigt att han bara var här i en vecka men så är det, kul att han var här i en vecka än ingenting alls. När han åkt hem kollade jag på film. "Dear John", riktig snyft film, dock en väldigt bra och fin film. Efter jag suttit och bölat över filmen tog jag Alva i vagnen och gick bort till ICA och köpte glass och köttbullar. Hon somnade precis innan vi kom in på gården, great!

Glassen var god, dock gillade jag inte att bären var "bitar"... När jag ätit upp min glass fotade jag och Lisa en massa, ska försöka lägga upp dem bilderna sen :)






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0