Mys dag @ grannarna!

Ska skriva lite kort om dagen innan jag kryper till sängs. Vaknade rätt sent, kollade på Grease 2 och sen gick jag ner och duschade, på 5 minuter! Är stolt över mig själv för att det gick så snabbt. Vid kvart över tre gick jag in till grannarna. Jenny, Charly och Jag tog en lång promenad ut mellan åkrarna i det fina vädret! Tunga svarta regnmoln hängde ovanför oss, dock kom det inget regn. När vi kom tillbaka badade jag och Olivia, 19 grader i poolen. Det sved så kallt det var, vilken liten badkruka jag har blivit, ILLA!

Lite senare kom även Lisa in och vi alla satt och snackade. Käkade en pizza slice för ett tag sedan. Imorgon ska jag hämta Olivia och Charly på dagis/fritids lite tidigare, lite sommarjobb. God natt!







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0