Resturang mys!

Igår kväll åkte jag in till stan med min granne Jenny, vi skulle ut och käka. Vi gick igenom hela norra hamnen men hittade inget kul så vi gick vidare bort till gröningen och åt på Mölleexpressen. Efter det gick vi bort till en glass kiosk och köpte caffe Latte och satt oss på några stolar och njöt av det fina vädret. Tackar för den mysiga kvällen... Underbar granne jag har!

Jag åt: Grillad fläskfilé med bearnisessås o pommes frites.
Jenny åt: Ädelostfylld kycklingfilé serveras med rödvinssky och potatisgratäng.

Min mat nedanför, fick pommes sidan om.






Kommentarer
Postat av: E M M A

sv: tack desamma :)

hur mår du idag då?

2010-06-25 @ 18:47:29
URL: http://lifebyemma.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0