Snickare glor mycket...

Btw... Jag måste bara skriva om detta innan jag går och lägger mig!

En sak jag har lagt märke till är... Om du är ute och går osv och går förbi en plats där de är byggarbetare/snickare. Varför stirrar det alltid på en så mycket?! Eller det är bara jag som upplever det? Tänkt på det sååå många gånger och nu var jag bara tvungen att skriva det!

Kommer ihåg när jag och Mamma var på sjukhuset ang min mage för några veckor sedan... Påväg ner och ut från hissarna går vi förbi två rätt unga killar i snickar byxor... Hinner knappt gå förbi förrän de börjar vissla...

Som sagt, bara jag som upplever att byggarbetare/snickar glor jätte mycket på en?


Kommentarer
Postat av: Anonym

fin blogg :)



nej, de kommer sjukt mkt ibland :)<3

2010-06-11 @ 15:12:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0