Stanna Världen En Stund

God eftermiddag! Mådde inte speciellt bra i morse heller så jag stannade hemma. Samma sak igår som idag. Gick ner och åt, gick upp och la mig igen och sen kom Alva och sov med mig. Lisa och Mamma åkte iväg och handlade så när Alva vaknade gav jag henne gröt och sen gick vi en liten runda i vagnen, viktigt att komma ut fast man inte mår jätte bra. Som tur regnade det inte, men det var rätt kvavt. När vi kom hem igen höll Mamma och Lisa på med att lägga ihop smörgåstårtorna till imorgon (Studenten). Gick och badade/duschade med Alva och sen rensade jag min garderob! Nu ska jag ner och äta lite. Vi hörs sen!

Lite halv suddiga webb-bilder på mig och Sessan!


Kommentarer
Postat av: Saga

sv: bättre än förväntat iaf :) dock kunde vädret varit trevligare!

Så galet söt bäbis?!

2010-06-10 @ 18:38:12
URL: http://amaterialgirl.blogg.se/
Postat av: V e v v e A n d e r s s o n ♥

fina ni är! <3



sv; håller fullständigt med dig, det är bara störande haha =D kram!

2010-06-10 @ 21:21:23
URL: http://vevvz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0