Two beds and a coffee machine.

Godkväll! Bloggar vidare där jag slutade. Gick som sagt ner och käkade, kollade slutet på Forrest Gump med Erik, älskar den filmen. Mamma, Lisa och Alva åkte ju som sagt iväg till Väla... Min pump till akvariumet (några veckor gammal) är kass igen, så mamma tog med den så fick jag en ny. Tredje pumpen...

Efter middagen spelade vi spel. Du har ett papper och skriver olika kategorier (tex djur, namn, städer) , väljer en bokstav och sen ska du skriva så snabbt som möjligt och försöka få så mycket pöäng, riktigt kul men svårt. Kvällen spenderades nere i källaren framför teven där jag och la familia kollade på filmer sen vi var små. Haha rätt kul och se, dock skäms jag otroligt över mig själv... Pinsam man var ibland. ;)

Vid halv tio kom Anna och vi gick en lång runda, regnade dock men det var ändå trevligt. Nu ska jag sova, student imorgon! God natt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0