Middag på Haket!

Halv sex åkte jag in till staden och träffade Christoffer, vi gick bort till Norra Hamnen och kolla resturang, dock hittade vi inget ställe vi ville äta på. Gick vidare ner på gröningen och åt glass. Sen begav vi oss mot haket och käkade där, mycket gott men jätte mäktig så orkade bara... drygt halva portionen. Mätta som vi var gick vi bort till Stadsparken och gungade, sen tog jag tåget hem så jag var hemma halv nio!

Mysig kväll med mycket skratt, de tackar man för!

Jag åt: Pasta Mazzaro
Kycklingfilé, champinjoner, fetaost, vitlök, basilika, samba, persilja och krämig sås

Han åt: Örtmarinerade oxfile och kycklingfile på spett
Serveras med pommes, tzatziki och bearnaise

Dessutom fick vi en förrätt som bestod av en liten bit pizza och sallad!


Kommentarer
Postat av: Anonym

Haha, tack själv. (:

2010-06-17 @ 23:24:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0